Handelsbetingelser


Handelsbetingelser Bilka-Bussen

 Indhold       

  1. Generelle oplysninger
  2. Betaling
  3. Levering
  4. Fortrydelsesret
  5. Billetten
  6. Refundering
  7. Aflysning
  8. Reklamation
  9. Klageadgang
  10. Gebyrer
  11. Forholdet mellem billetkøberen (kunden), Arrangøren og BilletExpressen ApS
  12. Persondatapolitik
  13. Partnerrelationer og links

 

1. Generelle oplysninger

Teknisk arrangør:

Danske Indkøbsrejser ApS
CVR 39365782
Etableret 2018
Algade 30B

4230 Skælskør
E-mail: info@danskeindkøbsrejser.dk

Billetformidler:

BilletExpressen ApS
CVR 32933440
Etableret 2010
Hollænderdybet 1
2300 København S
E-mail: support@billetexpressen.dk

2. Betaling

BilletExpressen modtager betaling via følgende danske og udenlandske udstedte betalings- og kreditkort:

·        Dankort

·        VISA/Dankort

·        VISA/Visa Electron

·        Eurocard/Mastercard

Beløbet hæves først på dit kort, når billetterne sendes fra BilletExpressen på vegne af Arrangøren. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

  3. Levering

Du får dine billetter leveret på e-mail.

For at modtage dine billetter skal du have en gyldig e-mail adresse. Du skal du selv udprinte og medbringe til billetterne til turen. Du kan også medbringe billetterne på din mobil.

 4. Fortrydelsesret

Du har ingen fortrydelsesret når du køber billetter online, jf. Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 12.

5. Billetten

Billetten er dit adgangsbevis til turen. Den er forsynet med en stregkode og er kun gyldig, når stregkoden er aktiveret. Stregkoden accepteres kun én gang. Hvis den forsøges scannet ved indgangen mere end en gang, afvises den.

6. Refundering

I tilfælde af aflysning er det Arrangørens ansvar at sikre refundering af billetprisen. Eventuelle forsendelsesomkostninger refunderes ikke.Billetten refunderes ikke, hvis kunden ikke møder rettidigt op til afgangstidspunktet.

7. Aflysning

En tur er aflyst, hvis den ikke gennemføres.

Ændringer i program, dato eller delvis gennemførelse m.v. er ikke en aflysning, og billetterne til turen refunderes normalt ikke. Læs evt. information om arrangementet.

8. Reklamation

Enhver reklamation, der vedrører selve arrangementet rettes til Arrangøren. Reklamationer i forbindelse med billetkøbet bedes rettet til support@billetexpressen.dk.

9. Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til support@billetexpressen.dk. Hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 10. Gebyrer

Alle gebyrer fremgår tydeligt i forbindelse med det enkelte arrangement.

Der findes følgende gebyrer hos Danske Indkøbsrejser:

10.1. Intet billetgebyr

Der betales ikke gebyr for udstedelse af billetter.

 10.2. Forsendelses gebyr – GRATIS

Der er ikke forsendelsesgebyr på levering af billetter til din e-mail adresse.

 10.3. Erstatningsgebyr – når uheldet er ude

Har du mistet eller ødelagt din billet kan BilletExpressen hjælpe dig med en ny billet inden turen. Det koster 25 kr. i ekspeditionsgebyr for hver billet, der skal erstattes.

11. Forholdet mellem billetkøberen (kunden), Arrangøren og BilletExpressen ApS

BilletExpressen stiller sit billetsystem til rådighed for Arrangøren og kunden. 
- BilletExpressen er udelukkende formidler ved salg af billetter, produkter og ydelser mellem kunden og Arrangøren.
- BilletExpressen kan ikke drages til ansvar for Arrangørens arrangementer. 
- Købsaftalen er underlagt dansk rets almindelige regler. Aftalen er først bindende, når købet er godkendt og betaling har fundet sted. 
- Du har ingen fortrydelsesret når du køber billetter på billetexpressen.dk, jf. Forbrugeraftalelovens § 18, stk. 2, nr. 12.

12. Persondatapolitik

BilletExpressen indsamler personoplysninger, når du opretter en profil, køber billetter, tilmelder dig, sender e-mails eller ringer til BilletExpressen, eller når du køber billetter hos et billetkontor, som anvender BilletExpressens billet- eller tilmeldingssystemer. Det samme er gældende, når du bruger BilletExpressens hjemmesider, apps, sider på sociale medier eller andre medier.

BilletExpressen bruger de indsamlede oplysninger til at levere de bestilte ydelser og produkter, overholde lovgivningen samt til at forbedre BilletExpressens service, markedsføring og kundesupport.

Når du opretter en profil, køber billetter, downloader en app eller kontakter BilletExpressen telefonisk, kan BilletExpressen specifikt anmode dig om tilladelse til at bruge dine oplysninger til særlige formål.

BilletExpressen registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at levere ydelsen / produktet til dig.

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os: Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. Vi registrerer også din IP adresse, geolokation og browser. Når vi scanner dine billetter, registrerer vi tidspunkt.

Når du køber billet eller foretager tilmeldinger på vegne af en anden person, bekræfter du samtidigt, at du har ret til at give samtykke til registrering på personens vegne.

Når du køber billet, eller tilmelder dig til et arrangement, giver du samtykke til, at hvis du optræder på eventuelle fotos og videooptagelser, der er optaget i forbindelse med arrangementet, at disse må benyttes digitalt og analogt af BilletExpressen, Arrangøren og Bilka.

Arrangøren. BilletExpressen sælger billetter og modtager tilmeldinger på vegne af Arrangøren, der udbyder eller sponsorerer arrangementer, eller som driver et sted, hvor der afvikles arrangementer. Vi videregiver personoplysninger til Arrangøren samt til Bilka.

De indsamlede oplysninger anvendes til at levere de bestilte ydelser og produkter, overholde lovgivningen samt at forbedre Arrangørens service, markedsføring og kundesupport.

Andre virksomheder.  BilletExpressen samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på BilletExpressens vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

BilletExpressen samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give personoplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Personoplysningerne registreres hos BilletExpressen ApS og opbevares i fem år, hvorefter de slettes. 

Den dataansvarlige på www.billetexpressen.dk er Direktør Peter S. Christensen, BilletExpressen ApS

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger BilletExpressen behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som BilletExpressen skulle bruge dem til.

Du kan også kontakte BilletExpressen, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til support@billetexpressen.dk..

Klager over behandling af persondata kan ske til Datatilsynet, Borgergade 28, 5., 1300 København K.

Du kan i forbindelse med brug af vore tjenester angive, om du ønsker at modtage nyhedsinformationer eller tilbud. Såfremt du har tilmeldt dig, kan du altid afmelde fremtidige henvendelser ved kontakt til Arrangøren og ved at sende en e-mail herom til marketing@danskeindkoebsrejser.dk

13. Partnerrelationer og links

Billetportalen indeholder links til andre websites og integrerede sites, men Arrangøren eller BilletExpressen kan ikke holdes ansvarlig for anvendelsen af personoplysninger af tredjemand, der eventuelt finder sted på disse sites medmindre andet følger af dansk rets ufravigelige regler.

 

 

Kalender



Belépés



Az alábbi közösségi oldal fiókokat is hozzácsatolhatja fiókjához:

sign in with google